Co powinniśmy zrobić aby uzyskać odszkodowanie za wakacje

Pewnie każdemu zdarzyło się, że wykupiona z biura podróży wycieczka zamiast przyjemnością okazała się koszmarem lub dużym rozczarowaniem. Najczęściej biura podróży mocno koloryzują opisy i zdjęcia w swych katalogach. Zapewniają nas o wysokich standardach panujących w hotelach, które nijak mają się do rzeczywistości. Co zatem powinniśmy zrobić gdy zamiast luksusowego pokoju, otrzymujemy obskurne pomieszczenie z niedziałającą klimatyzacją? Punktem wyjścia jest zgłoszenie tego rezydentowi i prośba o nowy pokój. Jeśli takie działanie okaże się nieskuteczne, pozostaje nam jedynie zaciśnięcie zębów i dochodzenie swych praw po powrocie do domu. W takim przypadku należy nam się bowiem odszkodowanie za wakacje. Aby je uzyskać musimy w ciągu trzydziestu dni od powrotu do kraju napisać odwołanie do biura podróży, w którym kupowaliśmy wycieczkę. Na odpowiedź powinniśmy czekać nie dłużej niż trzydzieści dni. W takich przypadkach warto walczyć o swoje prawa, bo tylko taka postawa sprawi, że biura podróży przestaną nas oszukiwać i naciągać.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: